معرفی چهار آمپلی فایر پرکاربرد و قدرتمند

معرفی چهار آمپلی فایر پرکاربرد و قدرتمند

آمپلی فایر یا همان تقویت کننده یک دستگاه الکترونیکی است که ولتاژ، جریان یا قدرت سیگنال صوتی را افزایش می دهد. آمپلی فایرها در انواع تجهیزات صوتی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها را می توان بر اساس تقویت سیگنال ضعیف یا تقویت قدرت دسته بندی کرد. قابل ذکر است که میزان قدرت و ویژگی‌های فنی آمپلی فایر تنها مواردی نیستند که باید در نظر گرفت. مهم ترین نکته‌ای که هنگام خرید یک آمپلی فایر باید به آن توجه نمود، نوع کاربرد آن می باشد. در این مقاله به معرفی برخی از پرکاربردترین آمپلی فایرها می پردازیم.

4 آمپلی فایر حرفه‌ای

آمپلی فایر Ecler مدل eGPA8-150

آمپلی فایر eGPA8-150 توسط برند اکلر تولید و به بازار عرضه شد. یک آمپ استریو چنل اهمی که دارای 8 ورودی و 8 خروجی و توان 150*8 وات با کارایی بالا است. از قابلیت Auto Stand-by و طراحی کاملا بی صدا برخوردار می باشد. از مزایای این آمپلی فایر می توان به سیستم Anti Clip، محافظ در برابر سیگنال‌های Over Load و محافظ حرارتی اشاره نمود. همچنین دارای قابلیت Bridge است که موجب می شود شما یک آمپلی فایر قدرتمند داشته باشید. همینطور از کانکتور euro block بهره‌مند می باشد. از این آمپلی فایر می توانید در باشگاه‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی، سینما و تئاتر، سالن‌های ورزشی، سالن‌های کنفرانس، مراکز آموزشی و فضاهای باز استفاده کنید.

 آمپلی فایر Ecler مدل eHSA4-150

بلندگوها به تنهایی نمی توانند صدایی باکیفیت و رسا ارائه دهند بنابراین می بایست از آمپلی فایر قدرتمند استفاده کنیم. eHSA4-150 با توان 150 ولت یکی از آمپلی فایرهای ایده آل برای سیستم صوتی شما می باشد. از خصوصیات این آمپلی فایر می توان به چهار کانال ولتی (امپدانس بالا)، راندمان بسیار بالا، قابلیت Auto Stand-by، سیستم تهویه بی صدا و مواد منحصر به فردی که در این آمپ به کار رفته تا با طبیعت سازگار باشد، می توان اشاره نمود. eHSA4-15 مجهز به ولوم کنترل صدا، سیستم Anti Clip و محافظ حرارتی هست. آمپلی فایر ecler eHSA4-15 می توان در باشگاه‌ها، سیستم پیجینگ با بلندگوهای ولتی، سیستم‌های پخش موسیقی پس زمینه، مراکز تفریحی، مراکز آموزشی، فضاهای باز و رستوران‌ها به کار برد.

پاور میکسر Ecler مدل eHMA250

eHMA250 یک پاور میکسر صدا قدرتمند است که دارای دو ورودی میکروفن، دو ورودی میکروفن/ لاین و دو ورودی لاین می باشد. ecler eHMA250 از یک خروجی مونو 240 وات اهمی و چهار خروجی ولتی برخوردار هست که از بلندگوهای اهمی و ولتی پشتیبانی می کند. از قابلیت‌های این پاور میکسر می توان به انتخابگر چهار زون و کلید خاموش و روشن زون‌ها، سیستم الویت صدا، سیستم پیجینگ، پخش زنگ پیج، اکولایزر 2 باند، حالت Auto Stand_By، پورت ریموت کنترل برای اتصال به سری WPM، خروجی AUX/RAC، پورت  MUTE و منبع تغذیه داخلی اشاره نمود. می توان برای سیستم صوتی رستوران، کافی شاپ، فود کورت و مراکز خرید استفاده نمود.

پری آمپلی فایر Ecler مدل HZA4-120F

آمپلی فایر HZA4-120F از برند ECLER با 120 وات RMS دارای چهار خروجی و ورودی با قابلیت ادغام شدن فعالیت مجزا هست. این آمپلی فایر مجهز به تکنولوژی SPM100 از کمپانی اکلر می باشد که یکی از مزیت‌های HZA4-120F به حساب می آید زیرا به کمک این تکنولوژی می تواند بلندگوهای ولتی را بدون ترانس به صورت مستقیم تغذیه کند. این قابلیت، 120F HZA4- ECLER را به یک آمپلی فایر فوق العاده تبدیل کرد که می تواند صدایی با کیفیت تر با باس عالی تولید کند. این محصول بسیار سبک است و از سیستم تهویه بی صدا برخوردار هست. قابلیت ترکیب با MIMO88، DAM614، سری SAM، سری eSAM را دارد و در سیستم‌های موسیقی پس زمینه مالتی زون با اسپیکرهای ولتی نیز کاربرد دارد.

همانطور که بالا نیز اشاره شد انتخاب آمپلی فایر به نوع کاربرد آن بستگی دارد. و داشتن یک آمپلی فایر خوب نیاز به آنالیز کارشناسی دارد تا مناسب با آن فرآیند و محیط یک آمپلی فایر قدرتمند در اختیار داشته باشید. اگر قصد خرید آمپلی فایر مناسب با کارتان را دارید، می توانید با مشاورین و متخصصان صدای رسا الکترونیک اطلس مشورت نمایید و آنها تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
محصولات
جستجو