معرفی 5 مدل از بهترین اسپیکرهای سقفی برند اکلر

معرفی 5 مدل از بهترین اسپیکرهای سقفی

طبق تحقیقات و بررسی‌ها اسپیکرهای سقفی پرکاربردترین نوع بلندگوها به حساب می آیند. یکی از دلایل محبوبیت این بلندگوها، نصب آنها بر روی سقف می باشد که علاوه بر حفظ زیبایی محیط، فضایی را هم اشغال نمی کند و می توانید از فضای محیط خود برای کارهای دیگر بهره ببرید. از مزیت‌های اسپیکر سقفی می توان به داشتن ویژگی ترانس مچینگ، کاهش تداخل آکوستیک، امکان بهره گیری از فضای سقف و عدم اشغال محیط اشاره نمود. همینطور این قابلیت را دارند که آنها را به صورت تو کار در سقف نصب نمایید. از بلندگوهای سقفی می توانید در بیمارستان‌ها، سالن‌های کنفرانس و سخنرانی، مراکز آموزشی، مراکز خرید و.. استفاده نمود. توجه نمایید اگر قصد دارید مکان‌هایی مانند حمام، استخر و تمامی محیط‌هایی که دارای رطوبت هستندف مجهز به بلندگو باشند می بایست از اسپیکر سقفی ضد آب استفاده کنید.

برند اکلر

Ecler یک برند سر شناس در حوزه سیستم صوتی است. این کمپانی سال 1965 در شهر بارسلونا اسپانیا فعالیت خود را آغاز نمود و با 50 سال سابقه کاری همچنان جز بهترین برندهای سیستم صوتی می باشد. یکی از خصوصیاتی که موجب موفقیت این کمپانی شده است، اهمیت بالای آن به عرضه با کیفیت ترین محصولات به بازار بوده است. از آغاز فعالیت تا به امروز این کمپانی همواره تمرکز خود را بر روی ارائه راه حل‌های نوآورانه حرفه ای و طراحی گذاشته است. اکلر از ویژگی‌هایی برخوردار است که رویکرد کاربر پسند و ارگونومیک را برای شما به همراه دارد. یکپارچه سازی صدا و تصویر یکی از چالش‌های بزرگ در جهان هست، که کمپانی اکلر توانسته است در آن موفق شود. تجهیزاتی که ECLER تولید نمود شامل: پخش کنندها، میکسرها، ریموت کنترل، پری آمپ‌ها، اسپیکرهای سقفی، اسپیکرهای دیواری، میکروفن پیجینگ و ماتریکس‌ها هستند. ما در این مقاله می خواهیم به 5 تا از بهترین اسپیکرهای سقفی این برند بپردازیم.

بهترین اسپیکرهای سقفی برند اکلر

بلندگو سقفی Ecler Vic8

اسپیکر Vic8 یک بلندگوی سقفی 60 واتی است که یکی از تجهیزات سیستم پیجینگ تحت شبکه محسوب می شود. ارسال و دریافت صدا با Ecler Vic8 بر پایه شبکه است. این بلندگو برای سیستم‌های ولتی بزرگ در محیط‌های گسترده ماننده پیجینگ و موسیقی پس زمینه مورد استفاده قرار می گیرند. Vic8 از ABS ساخته شده است که برای فضاهای باز بسیار مناسب می باشد. یکی از مزیت‌های این اسپیکر سقفی ارائه صدایی با کیفیت بالا است. از بلندگو سقفی Ecler Vic8 می توان در باشگاه‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و آموزشی، فضای باز، سینما و تئاتر، سالن‌های کنفرانس، تالار و سالن‌های ورزشی استفاده نمود.

بلندگو سقفی Ecler IC6CLASS-54

Ecler IC6CLASS-54 یک بلندگوی سقفی 2way، ولتی/ اهمی، با دقت و وضح بالا است. این بلندگو از استاندارد EN54-24 بهره مند است. این استاندارد توسط کمیته فنی سازمان استاندارد اروپا به ثبت می رسد و تمامی سیستم‌های پیجینگ و اعلام حریق باید توسط یک سازمان یا نهاد رسمی آزمایش و مورد تایید قرار بگیرند. IC6CLASS-54 دارای صفحه پشتی ضد حریق، کانکتورهای سرامیکی، فیوز حرارتی و سیم کشی داخلی FR هست. این بلندگو مجهز به یک ووفر 6 اینچی و یک توییتر 1 اینچی می باشد. همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که صدایی همانند سیستم‌های HiFi تولید می کند. از بلندگو سقفی Ecler IC6CLASS-54 می توان در مراکز تجاری و تفریحی، سالن کنفرانس و جلسات، ساختمان‌های مسکونی و سازمانی، سالن‌های نمایش و موزه‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بلندگو سقفی Ecler eIC52

Ecler eIC52 یک بلندگوی 2way است که می توان هم به عنوان بلندگو سقفی استفاده نمود و هم به عنوان اسپیکر دیواری بر روی دیوار نصب نمود. این اسپیکر با کیفیت صدای فوق العاده ای که ارائه می کند دارای یک ووفر 5.25 اینچی و یک توییتر 0.75 اینچی با توان خروجی 20 وات RMS بر روی 8 اهم و ترانس 100 ولت می باشد. از بلندگو سقفی/ دیواری Ecler Ecler eIC52 می توان در مراکز تجاری و تفریحی، سالن کنفرانس و جلسات، ساختمان‌های مسکونی و سازمانی، سالن‌های نمایش و موزه‌ها بهره برد.

بلندگو سقفی Ecler eIC5154

اسپیکر سقفی Ecler eIC5154 دارای یک ووفر 5 اینچی، یک ترانس خطی 100 ولت با قابلیت انتخاب توان‌های خروجی 0.4 ، 0.75 ، 1.5 ، 3 و 6 وات و به همراه تاییدیه  EN54-24 می باشد. eIC5154 در مراکز تجاری و تفریحی، سالن کنفرانس و جلسات، ساختمان‌های مسکونی و سازمانی، سالن‌های نمایش و موزه‌ها کاربرد دارد.

بلندگو سقفی Ecler IC6

Ecler IC6 یک بلندگوی سقفی 2way مناسب سیستم‌های ولتی(امپدانس بالا) و سیستم‌های اهمی(امپدانس پایین) است. اسپیکرهای سری IC با توجه به نوع طراحی دارای صدایی با کیفیت با بیس حجیم و فرکانس‌های زیر با تفکیک بالا می باشد. IC6 از یک ووفر 6 اینچی و یک توییتر 1 اینچی تشکیل شده است و در دسته اسپیکرهای سقفی ضدآب قرار می گیرد از آن می توان در محیط‌های مرطوب همچون حمام، استخر و سونا استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
محصولات
جستجو