بلندگو برای کافی شاپ

سیستم صوتی مناسب کافی شاپ، کافه ها و سفره خانه ها

در کافی شاپ ها موسیقی جزئی از هویت برند می باشد. این امر حساسیت انتخاب بلندگو برای کافی شاپ با صدای خوب را بیشتر می کند زیرا بلندگو باید صدایی زیبا با جزئیات را پخش نماید.

با توجه به زیبایی شناسی موجود در کافی شاپ ها نیاز به بلندگوهایی با طراحی چشم نواز می باشد.

ما در اکلر طراحی سیستم صوتی شما را منحصرا با توجه به الزامات و بودجه شما طراحی و ارائه خواهیم کرد.

همینطور با اجرای سیستم صوتی در کمترین زمان و به تمیزترین شکل ممکن رضایت شما را جلب خواهیم نمود.

بلندگوی دکوراتیو برای کافی شاپ

بلندگو و یا باندهای دکوراتیو نسل جدیدی از تجهیزات صوتی محسوب می شوند که در سال های اخیر کاربرد بسیار زیادی در عرصه صوت پیدا کرده اند. بلندگوها و یا اسپیکرهای دکوراتیو همانطور که از اسمشان هم پیداست ، بلندگوهایی هستند که از نظر ظاهری نسبت به سایر بلندگوها شیک تر و زیباتر هستند و به همین علت اسم آنها را بلندگوهای دکوراتیو نامیده اند.

بلندگوی سقفی​

بلندگو و یا باندهای سقفی یک نوع محصول از تجهیزات صوتی می باشند که این نوع محصول کارایی منحصر به فردی دارد و به دلیل جدید بودن این نوع بلندگو و یا باندها اکثر افراد آشنایی کمتری با بلندگو های سقفی دارند. بلندگوها و باندهای سقفی معمولا در آپارتمان ها ، رستوران ها ، کافی شاپ ها ، استخرها ، بیمارستان ها ، مجتمع های تجاری و … استفاده می شوند و به دلیل اینکه اکثر بلندگوهای سقفی به صورت توکار هستند از زیبایی و کم حجمی در عین حال کیفیت صدایی بالا برخوردار هستند که بهترین انتخاب را در این مکان ها ممکن می سازند

بلندگو ستونی

بلندگوهای دیواری معمولا به صورت افقی و یا عمودی برروی دیوار و یا ستون نصب میشود و گاهی اوغات به صورت خوابیده به سقف نصب می شود و مناسب سیستم پیجینگ و پخش موزیک است.بلندگوهای ستونی کعمولا از 5 وات تا 60 وات تولید می شود.بلندگوهای ستونی را به دو مدل ضدآب و معمولی تقسیم بندی می کنند معمولا بلنگوهای ضدآب در فضای خارجی و محیط صنعتی نصب و بلندگوهای معمولی در سالن نصب و راه اندازی می شود.

بلندگو دکوراتیو Ecler eMOTUS8OD

بلندگو دکوراتیو Ecler eMOTUS8OD

بلندگو سقفی Ecler IC5

بلندگو سقفی Ecler IC5

بلندگو ستونی Ecler eCS803

بلندگوی ستونی Ecler eCS803

بلندگو دکوراتیو Ecler eUC106

بلندگو دکوراتیو Ecler eUC106

بلندگو دیواری Ecler AUDEO108
بلندگو دیواری Ecler eCURVE104
بلندگو دیواری Ecler eAMBIT106

بلندگو دیواری Ecler eAmbit106

بلندگو دیواری Ecler AUDEO106

بلندگو دیواری Ecler Audeo106

بلندگو ریلی بلندگو ریلی Ecler TRAIL103

بلندگو ریلی Ecler Trail 103

بلندگو دیواری Ecler eAmbit103

بلندگو دیواری Ecler eAmbit103

بلندگو دکوراتیو Ecler eMOTUS5PB

بلندگو دکوراتیو Ecler eMOTUS5PB

بلندگو دکوراتیو Ecler eMOTUS5OD

بلندگو دکوراتیو Ecler eMOTUS5OD

سیستم پیجینگ دیجیتال, نمایندگی الکلر در ایران, نمایندگی اکلر, اسپیکر سقفی ضد حریق, اکلر, سیستم صدا, سیستم پیجینگ, بلندگوی دیواری ضد آب, آمپلی فایر ولتی و اهمی, بلندگوی, اسپیکر 8 اینچ دیواری, آمپلی فایر ولتی, آمپلی فایر اهمی, آخرین قیمت آمپلی فایر , آمپلی فایر PG60, میکروفون پیجینگ تحت شبکه, قیمت خرید آمپلی فایر مناسب رستوران, بلندگوی دیواری ضدآب, فروش آمپلی فایر رستوران, قیمت آمپلی فایر مناسب رستوران, قیمت خرید آمپلی فایر, قیمت فروش آمپلی فایر رستورانی, سیستم پیجینگ دیجیتال, نمایندگی آمپلی فایر , بلندگوی 8 اینچ دیواری, بلندگوی دیواری, بلندگوی آویز, بلندگوی سقفی,  سیستم صوتی , سیستم صدا مناسب , بلندگو 8 اینچ دیواری, اسپیکر دیواری, بلندگوی ip دار, اسپیکر آویز, اسپیکر سقفی / بلندگو برای کافی شاپ  / بلندگوی توکار/ سیستم صدا کافی شاپ  / بلندگو سقفی / بلندگو مناسب کافی شاپ / سیستم صوتی برای کافی شاپ